Dejlig luksus

er bleve færdigt.
Padua tørklædet er mere blevet et stort sjal.
Det blev en kort overgang tiltænkt en kollega men niks! Det er mit uanset hvad. Det er et meget lækkert garn at strikke i og bestemt et der kommer i mine hænder igen.

FAkta.
Design: Windsbraut padua af Monika Eckert.
Garn: Canard Qoperfina.
Fra lager: niks og det er jeg ikke engang ked af.  :-)
Farve: Hickory = en mellembrun.
Anvendt: 59g.
Pinde: Knit pro rosewood 3 1/2 mm.

Der er også kommet 2par strømper af pindene. Denne gang i neon fra Lana Grossa. De er en str.43 mere er der vist ikke at fortælle om dem. Det er kun gentagelser fra forrige strømpe indlæg.

Kommentarer

  1. Hold da op et lækkert sjal, jeg kan godt forstå du napper det til dig selv, garnet har jeg ikke hørt om før

    SvarSlet
  2. hvor er det sjal bare smukt !!

    SvarSlet
  3. Tænk at sølle 59 gram garn kan blive til så smukt et sjal - imponerende! Jeg forstår godt du napper det selv :))

    SvarSlet
  4. Fantastisk flot sjal! Kan godt forstå at du beholder det selv. Strømperne med neon er også fede.

    SvarSlet
  5. Det er så smukt. Jeg er så imponeret over det flotte mønster, sikke et arbejde du der har haft.

    SvarSlet
  6. Fantastisk flot sjal og sikke et arbejde.

    SvarSlet
  7. Ubeskriveligt smukt sjal og fine sokker du har kreeret.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

Lidt har også ret.

Sidste 2020 projekt

En Mojo